Sambungan Kisah Rumahtangga Shuk Sahar Hingga Ada Beranggapan Mereka DiSihir

KONTR0VERSI mengenai rumahtangga pelawak terkenal Shuk dan isterinya Rossa atau nama sebenarnya Rossalennah Natassyiah Asshaferah kembali bergeIora semula.

Semua ini tuIar apabila Rossa berkongsi di Instagramnya, mengenai serba sedikit perihal tentang kemelut yang melanda rumahtangganya bersama pelawak terkenal ini.

#1 Rossa Sedia Dimadukan


Menerusi hantaran Rossa di Instagram Story, wanita berhati cekal ini meluahkan dirinya sedia untuk dimadukan, asalkan wanita terbabit menerima diri dan anak-anaknya dan bukan menghancurkan keluarganya.

#2 Diri Diugvt Pihak Ketiga

Meski Rossa sudah memberi keizinan untuk suaminya itu berkahwin lain, Rossa tetap juga menerima ugvtan dari pihak ketiga dan perbuatan sedemikian menunjukan seolah-olah Rossa pula per4mpas suami orang walhal sebaliknya yang berlaku.

#3 Beri Kebenaran Shuk Kahwin Satu Lagi

Berdasarkan hantaran tersebut, terang-terang Rossa memberi kebenaran untuk Shuk berkahwin dengan wanita tersebut jika wanita berkenaan menerima Rossa dan anak-anaknya.

Meskipun Rossa memberi keizinan, hati wanita mana yang tidak terIuka dan disakiti dengan perkara seperti ini, apatah lagi pihak ketiga tidak segan-silu mengganggu rumahtangga orang lain.

#4 S1hir Mungkin Salah Satu Penyebab Rumahtangga Diganggu

KemeIut yang meIanda rumahtangga Shuk dan Rossa ini juga mungkin berpunca dari s1hir, berdasarkan video yang dimuatnaik di akaun Rossa terdapat bunjutan yang diikat bersama tali hijau itu merupakan s1hir santau yang dihantar untuk mengganggu keluarga dan rumahtangga Shuk dan Rossa.

#5 Rossa Mahu Penghantar S1hir Bertavbat


Ibu kepada dua beranak ini tidak mahu menvduh atau menunding jari kepada siapa-siapa, cuma berharap agar perbuatan syir1k tersebut dihent1kan.

Terdahulu Shuk telah pun memohon maaf kepada Rossa atas kecvrangannya itu, tetapi kini kemeIut kembali bergeIora semula. Apapun semoga masaIah rumahtangga dapat diselesaikan dengan baik dan jernih seperti sedia kala.

sumber : murai.my