Amyra Rosli tanya Amar Baharin masih sayang lagi ke tak? Ini Yang Keluar Dari Mulut Amar

Kesian dengan pelakon Amyra Rosli. Mana taknya, baru-baru ini pelakon ini alami sedikit insiden ketika memasak.Muka Amyra Rosli telah alami lvka akibat melecvr kerana terkena percikan minyak p4nas.

Hal ini didedahkan sendiri oleh pelakon berkenaan yang memuatnaik gambar wajahnya yang ada kesan akibat terkena minyak pa.nas itu di laman media sosial.

Dilihat di foto itu, memang jelas kelihatan tompok kesan mele.cur, namun isteri kepada Amar Baharin ini berada dalam keadaan yang baik.

Namun, Amyra tak ada pula bercerita dengan lebih terperinci tentang insiden berkenaan. Mungkin sedang sibuk memasak agaknya.

Ini tulis Amyra Rosli: “Kecantikan tak mungkin akan kekal untuk selamanya. Tengok saja diriku ini, dah melecvr akibat kena minyak pa.nas. Apapun, saya ni baik-baik saja.”

“Janganlah kalian risau tentang diri saya ye dan terima kasih kepada mereka semua yang beri suggestion untuk jenis ubat sapu luka mele.cur itu.”

Sementara itu, sempat juga pelakon cantik ini bergurau dengan suaminya mengatakan jika wajahnya sebegitu, ada kes.an tompok lu.ka le.cur, adakah suaminya akan masih terus menyayangi dirinya.

“Amar Baharin sayang saya lagi atau tidak jika wajah saya jadi macam ini.” Itu yang ditulis sendiri oleh Amyra Rosli.

Tak perlu tanya, mestilah Amar Baharin masih sayang kan Amyra Rosli kan. Pasangan yang sweet selalu.

Jika diperhatikan di gambar, ada beberapa tompok bekas kesan lvka di tepi hidung Amyra Rosli, di bawah mata dan di tepi bahagian dagu.

Semoga Amyra Rosli cepat sembuh dan luka-luka bekas kesan mel3cur itu akan hilang dalam masa beberapa minggu ini. Yang paling penting diri Amyra Rosli selamat, tiada sebarang yang serius.

Untuk info, Amyra Rosli dan Amar Baharin telah bernikah pada tahun 2016 dan kini mempunyai dua orang cahayamata yang amat comel.

Sumber: KOSMO

Jika Terkena Minyak Atau Air Panas Atau Benda Panas Gunakan Cara Ini!! Berkesan Menghilangkan Gelembung Kulit yang Melepuh dan Merah! Jauh Lebih Mujarab Dari Disiram dengan Air !

Ketika tersiram dengan air atau minyak panas, segeralah gunakan benda ini! Kulit yang melepuh dan bergelembung pun akan hilang! Jauh lebih mujarab daripada hanya sekadar disiram dengan air, dan benda ini ada di setiap dapur rumah tangga! Suatu ketika saat memasak bubur jagung, saya mengacau-ngacau bubur yang panas mendi.dih dengan garpu, ingin melihat apakah buburnya sudah matang atau belum.

Namun, kerana sambil memikirkan sesuatu, sehingga tidak konsentrasi dan tanpa sadar tangan pun menjulur ke dalam periuk bubur yang panas, dan tersentak saja saya pun menjerit karena rasa perih yang tak tertahankan !

Saya pun terburu-buru mencari obat sapu, tapi seorang teman saya yang kebetulan berada di rumah mengatakan tidak perlu disapu dengan ubat sapu. Teman saya ini adalah seorang doktor dari Vietnam, yang kebetulan melawat di rumah saya.

Melihat tangan saya, dia pun meminta tepung pada saya. Sebelumnya saya sempat berasa hairan, tapi saya ikuti sahaja permintaannya, mengambil sebungkus tepung dari dapur, kemudian dia menyuruhku memasukkan tanganku ke dalam bungkusan tepung, dan biarkan sekitar 10 menit, saya pun menurutinya.

Sambil menunggu, dia menceritakan secara singkat bahwa dia pernah menyaksikan langsung seorang lelaki yang terbakar di Vietnam, kemudian orang-orang yang panik melihatnya terbakar langsung melemparkan sekantong tepung ke badannya untuk memadamkan kobaran api.

Dan apa yang terjadi selanjutnya sungguh mencengangkan, bukan saja berhasil memadamkan api, tapi juga tidak terlihat adanya bekas lepuhan atau gelembung di badan si pria yang terbakar itu!!! Sepuluh minit kemudian, saya mengeluarkan tangan dari dalam bungkusan tepung, dan memang tidak tampak bekas lepuhan atau gelembung di tangan saya, sama sekali tidak ada bekas luka!

Sekarang, saya selalu menaruh sekantong tepung di dapur, dan saya selalu menggunakannya setiap saat diperlukan, dan hasilnya memang mencengangkan, tidak pernah mengalami cede.ra atau gelembung sekali pun.

Catatan : Tepung dingin jauh lebih berkhasiat daripada tepung biasa!

Ajaib! Jika Anda bertanya kepada saya, maka saya akan katakan tidak ada salahnya menaruh sekantong tepung di dapur. Bahkan ketika lidah saya melepuh karena terbakar air pa.nas, saya menaruh tepung ke lidah sekitar 10 minit, dan ajaib hasilnya, luka pun sembuh tanpa meninggalkan bekas! Anda boleh mencobanya jika kebetulan mengalami hal seperti itu!

Jangan langsung disiram dengan air di area yang tersiram air panas, tapi letakkan ke dalam tepung atau lumuri area yang tersiram/terbakar dan biarkan sekitar 10 menit, anda akan temukan keajaibannya.

Semoga bermanfaat!